ما تک تک محصولات رو با نایلون حباب دار دور پیچی می کنیم؛ نه یک بار بلکه دو بار، تا مطمئن باشیم که ضربه بهشون اثر نمی کنه.
تست مقاومت ما برای این بسته بندی این بوده که روغن دو لیتری رو از ارتفاع دو و نیم متری روی زمین با کفپوش موزاییک پرت کردیم و باهاش یه گل-کوچیک هم بازی کردیم :)
روغن کنجد مستقیم از کنجد گرفته میشه ولی روغن ارده از کنجد آسیاب شده با سنگهای بزرگ طبیعی، یعنی از ارده کنجد. به همین دلیل روغن کنجد بوی تند کنجد رو داره ولی روغن ارده بوی لطیف و مطبوع ارده رو، جوری که وقتی بوش می کنی می خوای خالی خالی هم بخوریش. از طرف دیگه چون فرایند تهیه ارده خیلی بهداشتیه و چندین مرحله پاکسازی رو طی می کنه، روغن ارده نسبت به روغن کنجد بهداشتی تر و مطمئن تر هم هست.
روغن ارده مقاومت حرارتی بالایی داره و یکی از بهترین روغنها برای سرخ کردنه. به خاطر طعم و بوی خوبش برای سالاد هم قابل استفاده است. برای پخت و پز هم مشکلی نداره.
ریویتا هیییییچ افزودنی حتی شکر اضافه نمی کنه!
ما برای تهیه کره ها از مغز درجه یک استفاده می کنیم، نه خرده مغز و لپه مغز و مغزهای درجه دو. واقعیتش اینه که بیشتر تولیدکننده های کره و فروشنده های مغز و آجیل هم معتقدند مغز مناسب کره مغز درجه دو هست ولی ما قبول نداریم. شما وقتی کره می خوری باید مزه نابش رو بچشی ولی مغز درجه دو اون مزه ناب رو نداره. بله کره های ما یه کم شیرین هستن چون مغزشون درجه یکه.
بهترین زمان مصرف روغنها شش ماه پس از تولیده اما تا یک سال انقاضا دارند و مصرفشون مشکلی نداره.
روغن رو دور از نور و حرارت مستقیم نگه دارید؛ پیشنهاد ما داخل کابینته.
نه! ارده ها از کنجد شیرین ایرانی تهیه میشن.
بهترین زمان مصرف کره ها در صورت نگهداری توی کابینت(جای خنک و دور از نور مستقیم)، دو ماه و توی یخچال چهار ماهه.
پیشنهاد ما اینه که اگه مصرف روتین دارید، توی کابینت نگه دارید و اگه مصرفتون کمه توی یخچال نگه دارید و هر بار قدر نیازتون به مدت یه ربع بیرون بذارید تا حالت کرمیش برگرده.
اگه روی کره روغن انداخت، یه هم بزنید تا مثل اول یکدست بشه.
بهترین زمان مصرف ارده کنجد تا 4 ماه پس از تولیده و تا 6 ماه انقضا داره. ارده رو جای خنک و دور از نور مستقیم نگه دارید، پیشنهاد ما داخل کابینته.
ارده اگر مدت زیادی یک جا بمونه یه مقداری ازش ته نشین میشه، پس هر چند روز یه بار به هم بزنید تا مثل اولش بمونه.
ریویتا فقط وقتی که محصولش مشکل داشته باشه اون رو پس نمی گیره. تو میتونی به هر دلیلی که محصول رو دوست نداشتی یا ناراضی بودی اون رو مرجوع کنی، فقط به این شرط که از محصول در حد تست استفاده کرده باشی.
نحوه مرجوع کردن: برای مرجوعی به پیج rivita.ir@ در اینستاگرام پیام بده یا با شماره 09132507550 تماس بگیر تا برای برگشت محصول و مبلغش باهات هماهنگی لازم انجام بشه.
نحوه بازگشت مبلغ:
اگر دلیل مرجوعی، وجود ایرادی در محصول باشه کل مبلغ بهت بر می گرده. اگر دلیل مرجوعی اینه که مصحول رو دوست نداشتی، کل مبلغ به جز هزینه های بسته بندی و پست بهت بر می گرده.
اگر بعد از ارسال سفارش توسط رویوتا و قبل از دریافت محصول از پست از خریدت پشیمون شدی، میتونی اون رو از پست تحویل نگیری، در این صورت خودبخود برگشت می خوره و هزینه مرجوعی پست هم شاملت نمیشه.
اگر قبل از ارسال سفارش توسط ریویتا از خریدت پیشمون شدی، میتونی سفارشت رو لغو کنی و کل مبلغ محصولات و کرایه و بسته بندی رو پس بگیری.
آسیبهای ناشی از خطای حمل و نقل پستی مشمول مرجوعی نمیشه و مسوولیتش با شرکت پست هست. پیگیری خسارت از پست کار ساده ای هست و معمولا هم نتیجه میده. اگه بخواین هم ما خودمون بابت دریافت خسارت از پست براتون ثبت شکایت و اون رو پیگیری می کنیم.
محصولات برگشتی در صورتی که پلمپ محصول باز شده باشد، از چرخه فروش ریویتا خارج می شوند و به هیچ وجه مجدد به فروش نمی رسند.
برای پیگیری راحتتر سفارشت بهتره که حساب کاربری داشته باشی. اول وارد حساب کاربری شو و بعد ثبت سفارش کن. اینجوری میتونی وضعیت سفارشت رو داخل حساب کاربری ببینی. توی پروفایلت، منوی بالا سمت چپ رو باز کن و روی سفارشها کلیک کن. همه سفارشهای قبلی و جدیدت همینجا هستن. روی هر کدوم که کلیک کنی میتونی جزییاتشون رو ببینی. کد رهگیری پستی هم بعد از ارسال سفارش توی همین قسمت قرار می گیره.
برای رهگیری پستی، کد رهگیری پستی را در سایت tracking.post.ir وارد کن.
اما اگه به عنوان مهمان (بدون حساب کاربری)ثبت سفارش کردی، شماره رهگیری سفارش که بعد از مرحله پرداخت بهت داده میشه رو به ادمین پیج اینستاگرام rivita.ir@ بده تا کد رهگیری پستیت رو بهت بده.
ثبت کلمه عبور خود را فراموش کردهاید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.
کد دریافتی را وارد نمایید.